آخرین اخبار
۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
بازدید:۱۶۳
صدآنلاین | در پنجره زمستانی یکی از بازیکنانی که قرار بود، از لیست تیم پرسپولیس کنار گذاشته شود، سیامک نعمتی بود.
کد خبر : ۴۱۶۱

فرصت ویژه گل محمدی برای فرشته نجات سرخ ها/ بغض سیامک شبیه بعض بازیکن استقلال

حضور سیامک نعمتی در تیم گل گهر یکی از اخبار مهم نقل و انتقالات زمستانی بود؛ خبری که البته نهایی نشد. سیامک نعمتی در جدایی از تیم پرسپولیس و ملحق شدن به تیم گل گهر با باشگاهش به توافق نرسید و ناگزیر باید در تمرینات تیم شرکت می کرد. از آنجایی که سیامک چند روزی بود که با پرسپولیس تمرین نمی کرد و مهیای حضور در گل گهر بود، باید برای حضور دوباره در تمرینات پرسپولیس با یحیی صحبت می کرد. این اتفاق رخ داد و بعد از چند روز سیامک دوباره به تمرینات تیم پرسپولیس برگشت و با سرخ ها تمرین کند.

این همان اتفاقی بود که در اول فصل برای استقلال رخ داده بود. ریکاردو ساپینتو از امیر ارسلان مطهری خواسته بود اردوی تیم را ترک کند اما او این کار را انجام نداد و دوباره به اردوی تیم برگشت و  اینروزها به مرد شماره یک تیم در خط حمله تبدیل شده است.

امروز هم در اصفهان وقتی یحیی گل محمدی دید که بازی گرده خورده است یک بار دیگر به سیامک نعمتی اعتماد کرد. به نظر می رسد که یحیی می دانست او با حضور در زمین دست به یک کار بزرگ خواهد زد، چون دنیایی از انگیزه بود و می خواست ثابت کند، هم چنان یک بازیکن تاثیر گذار است.

همه چیز به سود سیامک نعمتی پیش رفت. زمانی که بازی ۲-۲ بود وحید امیری خط دفاعی تیم سپاهان را یک تنه مقهور حرکت خود کرد و پاسی عالی را به سیامک نعمتی داد تا ضربه تمام کننده این بازیکن نتیجه را به سود تیم پرسپولیس برگرداند. بدون شک در ادامه مسیر یحیی گل محمدی بیشتر به سیامک نعمتی اعتماد خواهد کرد، همان طور که ریکاردو ساپینتو اینروزها این قدر به امیر ارسلان مطهری در نوک خط حمله اعتماد دارد که حاضر نشد در تعطیلات زمستانی بازیکن جدیدی در فاز تهاجمی به خدمت بگیرد.

بغض سیامک نعمتی بعد از اینکه دروازه تیم سپاهان را  باز کرد ترکید و گریه کرد. همان طور که امیر ارسلان مطهری بعد از اینکه گل قهرمانی استقلال در سوپر جام را زد، گریه کرد. 

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها